Strony

piątek, 21 października 2005

Zebrane z tygodnia #2

Zakochany!

Staś pokazuje mi rysunek z przytulającymi się pieskami Disney'a:
- Patrz mamusiu, oni się zakochali!

Ja, trochę zdziwiona, że mój synek już zna to słowo, pytam podejrzliwie:
- Stasiu, a ty też już się w kimś zakochałeś?
- Tak, w dziewczynce imieniem Danusia! - odparł, przytulając się do siostry.



Mysi ogonek

W tym tygodniu po raz pierwszy zaplotłam Danusi warkoczyk. Wiem, że trudno to uwierzyć, bo grzywki nie ma za grosz, ale z tyłu ma śliczne loki. Warkoczyk miał ze cztery centymetry. Niestety z uwagi na mikre rozmiary oraz ruchliwość właścicielki nie dał się sfotografować...

Zmienność uczuć

Staś woła do mnie:
- Mamo, jesteś cudowną mamą!

Minęło pół godziny, muszę interweniować w spór pomiędzy dziećmi i słyszę:
- Mamo, jesteś niedobrą mamą, ale i tak cię kocham!

Śmiać się, czy płakać?

Zrehabilitowany

Spotkaliśmy na rynku panią dyrektor przedszkola. Porozmawiałyśmy kilka minut i okazała się bardzo sympatyczna. Przy okazji zapytałam, jak się sprawuje Staś, czy już nie gryzie dzieci? (jeśli ktoś nie pamięta tej sprawy, odsyłam do posta pt. "Młody wilczek" z 5.10.05) A pani dyrektor na to, po zastanowieniu, mówi: "Wie pani, teraz myślę, że on wcale nie ugryzł tamtego chłopca. Obserwuję Stasia i widzę, że to niemożliwe. Myślę, że przypadkowo go zadrapał albo coś w tym rodzaju. To takie zrównoważone dziecko."

Jak mogłam w to wątpić?

Żartowniś

Poniedziałek rano. Straszny ryk: "Ja nie chcę do przedszkola! Już nigdy tam nie pójdę!". Muszę nieść na rękach wyrywającego się Stasia, próbując wyjaśnić, skąd taka nagła awersja. Na miejscu sztab przedszkolanek przekonuje Stasia do wejścia na salę. W końcu opierając się wchodzi, a ja mocno spóźniona i mokra jak szczur lecę do pracy.

Po południu odbieram Stasia radosnego jak prosię w deszcz.
- Jak było w przedszkolu?
- Fajnie!
- A czemu rano zrobiłeś taką awanturę, że nie chcesz do przedszkola?
- Mamo, ja przecież tylko żartowałem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...