Strony

czwartek, 27 października 2005

Teraz Staś

Szczery do bólu

Dzieci, gdy je usypiam, przytulają się do mnie i gładzą mnie po brzuchu. Czasami nawet się przepychają, żeby mieć więcej miejsca dla swojej rączki. Okazało się, jednak, że mam pewne braki...

- Mamusiu, możemy jechać do Chodcza? Muszę pogłaskać Agusię* po brzuszku, bo ona ma fajniejszy brzuszek niż twój!

Ups! Mój super wygładzająco-ujędrniający balsam kwalifikuje się do reklamacji...

* Agusia to dwudziestoparoletnia kuzynka Jarka, uwielbiana przez nasze dzieciaki

Przerwana cisza

Niedziela, wybory. Staś wrzuca nasze głosy do urny, podobnie jak dzieci prominentów, pokazywane w telewizji. Bardzo żałuje, że dostał tylko dwie karteczki.

Wychodzimy, rozmawiamy o polityce. Staś bacznie się przysłuchuje.

- Mamusiu, tatusiu, a ja widziałem Platformę! Platformę Dzielnego Lwa!

Rzeczywiście, później mamy również okazję obejrzeć tę platformę w ulubionej kreskówce Stasia o Dzielnych Misiach. A miała być cisza wyborcza!

Niestety to naruszenie ciszy wyborczej nie pomogło Dzielnemu Lwu i został w wyborach pokonany przez Dwugłowego Kaczora...

Mało nas?

Dziś rano Staś całuje Danusię na dzień dobry i mówi:

- Mamusiu, a moglibyśmy jeszcze mieć chłopczyka, takiego małego jak Danusia?

Pozostawię to bez komentarza...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...