Strony

czwartek, 2 lutego 2006

Z podziękowaniami

Bardzo serdecznie dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście z nami. To dzięki Wam Ladorusie zostały zakwalifikowane do konkursu. Nie ukrywam, że mnie to  ucieszyło :).
Nie dziękowałam wcześniej Tajemniczej Osobie która zgłosiła mój blog - to była super miła niespodzianka!

Cieszę się, że polubiliście rodzinkę Ladorusiów, a szczególnie dzieciaki, które są słonkiem mojego życia (tak, dwa słońca mam!).

A niezależnie od konkursu dziękuję Wam za wszystkie mądre, miłe i zabawne komentarze. Potraficie mnie pocieszyć, doradzić, smucić się albo śmiać się razem ze mną - za to też jestem bardzo wdzięczna. Myślę, że już nie potrafię bez Was żyć...


Specjalne podziękowania należą się Mauej. Ona wie za co :) CMOK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...