Strony

sobota, 18 lutego 2006

Odliczanie

Tym razem nie o odliczaniu dni do wiosny, a do Stasiowych urodzin, których oboje nie możemy się doczekać. Co dzień zamalowujemy kolejną datę w kalendarzu, aby zblizyć się do liczby 22, zaznaczonej czerwonym kółkiem, na którym Staś kazał narysować hełm rycerski. Jakby tego było mało, Staś narysował swój, drugi kalendarz, na którym niektróre cyferki trochę mu się poprzestawiały i są narysowane odwrotnie, to znaczy wyglądają jak swoje własne lustrzane odbicie. Gdy zwróciłam Stasiowi uwagę, odparł, że one pokazują kierunek wiatru. No tak.

Ja już od dawna mam dla Stasia karton prezentów, rzecz jasna wszystko to klocki LEGO. Wiem, o czym Staś marzy i powinien się z tych prezentów ucieszyć. A wiecie, jakiej silnej woli wymaga ode mnie powstrzymanie się odobdarowania Stasia tymi prezentami już teraz? Ale skoro wytrzymałam parę tygodni, to jakoś te ostatnie dni też wytrzymam.

Jutro będzie pierwsze urodzinowe przyjęcie. Staś zadzwonił do dziadków z zaproszeniem, które wyglądało następująco:

- Dziadku, przyjedź z Babcią na moje urodziny, pod warunkiem, że przywieziecie mi w prezencie rycerzy LEGO!

Wstyd. Ale mam nadzieję, że dziadkowie wybaczą ten nietakt.

A więc zmykam do kuchni, piec ulubione ciasto mojej Mamy, czyli Cycki Murzynki, a zostawiam Was ze zdjęciem z ubiegłorocznej imprezy urodzinkowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...