Strony

czwartek, 5 stycznia 2006

Znikjąca lala

Dostałam od Siostry laleczkę, wypchaną pachnącymi płatkami i powiesiłam ją na lustrze w łazience. Co było do przewidzenia, Danuśka ją wypatrzyła i zarządała, żeby ją jej dać. Posłusznie odczepiłam lalę. Mała wzięła ją, ale nadal stoi z rączką w górze, domagając się czegoś, z niejaką konsternacją na twarzy.
No tak, przed chwilą były dwie lale, a gdzie się podziała ta druga???

Przy okazji pochwalę się, że niedawno w "Okienku Dobrych Wiadomości" w żłobku znalazłam karteczkę głoszącą, że: "Danusia rozróżnia kolory: czerwony, zielony, niebieski, żółty, biały, czarny, pomarańczowy". A ja nawet nie zaczęłam jej tego uczyć! A dziś Danuśka założyła samodzielnie rajstopki, trafiając nóżkami w odpowiednie nogawki! Dla porównania - Staś do tej pory nie umie sam założyć rajstop, a spodnie zazwyczaj zakłada tył na przód. Ale może to taka męska strategia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...