Strony

wtorek, 21 marca 2006

Oczy matki

Moi rodzice wyjechali a ja znów muszę być dorosłą kobietą. Przez te parę dni czułam się trochę jak dziecko. Ponieważ byłam trochę przeziębiona, mama robiła mi chleb z drobniutko pokrojonym czosnkiem i herbatę z malinami. Nie muszę chyba pisać, że bardzo szybko wyzdrowiałam. Poza tym w oczach mamy jestem szczuplutka i mam w domu porządek. Realia są niestety inne, ale mechanizm jest mi dobrze znajomy, jako że sama jestem mamą najcudniejszych i najmądrzejszych dzieci na świecie. Cudownie jest mieć kogoś, kto patrzy na nas przez pryzmat miłości i akceptacji, kto zawsze będzie ze mnie dumny, niezależnie od tego, co będę robić. I zawsze będzie po mojej stronie.

Matka to najwspanialszy projekt Pana Boga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...