Strony

środa, 17 sierpnia 2005

Mama szamanki

Szamańskie skłonności są u nas wyraźnie dziedziczne...
Miałam sen, że moja koleżanka jest w ciąży. Gdy ją spotkałam okazało się, że naprawdę jest - w drugim miesiącu. Gdy się teraz nad tym zastanawiam, tak właściwie czułam, że ten sen jest prawdziwy jeszcze zanim ona to potwierdziła. Hmm...
A najciekawsze jest to, że w dalszym ciągu tego snu okazało się, że urodziłam ślicznego synka o karnacji jeszcze ciemniejszej, niż Staś :). A jeśli to sen proroczy i będzie więcej Ladorusiów? ;)
idea
Tata po przyjściu z pracy: - Stasiu, kto tu tak strasznie nabałaganił?
Staś: - Danusia.
Tata: - A kto to teraz posprząta?
Staś: - Najlepiej ty tatusiu. Tu do tego worka pozbieraj.

Dobry pomysł! :)
Najwyraźniej ma predyspozycje do stanowisk kierowniczych. Tak trzymaj, Stasiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...