Strony

piątek, 19 sierpnia 2005

Bliskie spotkania z popularnym dziennikarzem TVP

Zdarzyło się to dawno temu, gdy jeszcze w Toruniu był festiwal Camerimage. Siedzę sobie na premierze "Królowej Margot", na chwilę przed rozpoczęciem seansu. Podchodzi do mnie jakiś facet i pyta:
- Czy to miejsce jest wolne?
- Przykro mi, zajęte.

Po bliższej lustracji pytającego, do siebie:
- O kurcze, to Piotr Kraśko!

Parę lat później, w Sopocie przy molo, na wystawie samochodów terenowych, siedzę w jeepie mojego kolegi. Podchodzi do mnie jakiś facet i pyta:
- Przepraszam bardzo, jaki jest rocznik tego samochodu?
- Niestety, nie orientuję się, proszę zapytać tamtego pana. - wskazałam kolegę stojącego opodal.

Po bliższej lustracji pytającego, do siebie:
- O kurcze, to Piotr Kraśko!

Nie ma chłop szczęścia do mnie. Dwa razy go spławiłam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...