Strony

czwartek, 28 lipca 2005

Już się interesują!:)

Danusia wczoraj na spacerze podrywała jakiegoś chłopczyka, a Staś przyprowadził do domu z podwórka trochę starszą koleżankę ;). No no no... Niestety koleżanka szybko sobie poszła, bo gra w rycerzy LEGO okazała się dla niej za trudna. Staś był zrozpaczony...

Wczoraj spotkała mnie przemiła niespodzianka: dość późnym popołudniem dzwonek do drzwi - o, pani kurier z paczką z Merlina. Hmm, a wydawało mi się, że nie zamawiałam ostatnio żadnych książek? Ale adresat się zgadza, paczka jest do mnie. Przeszło mi przez myśl, że Merlin zrobił mi prezent, albo coś wygrałam... ale na paczce napisane jak byk "prezent". I wszystko jasne, przecież miałam imieniny! Jeszcze zanim otworzyłam paczkę, wiedziałam już, że to prezent od siostry. Sabinko, jest szansa, że to czytasz - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :).
A książka to "Kuchnia - moja pasja" Magdy Gessler.

Od męża dostałam śliczną branzoletkę z bursztynami, od dzieci - po buziaku, no i od przyjścia z pracy odbierałam telefony z życzeniami od rodziny (w tym od Jarka cioci, która z całą rodziną odśpiewała mi chórem "sto lat" przez telefon - to było coś!).
Nie pisałam jeszcze, jaką mam dużą rodzinę. Oj, duuuużą. Napiszę tylko, że Dana jest najmłodszą z wnucząt moich rodziców i nosi numer 18 :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...