Strony

niedziela, 29 stycznia 2012

Proste słowa

Dziś będzie trochę autoreklamy ;)

Na mszy dla dzieci, podczas kazania, ksiądz zapytał:

- Powiedzcie dzieci, jaka chcielibyście, żeby była wasza mama?

Dzieci odpowiadały: miła, troskliwa, dobra, wyrozumiała.

W końcu ksiądz podsunął mikrofon zgłaszającemu się Stasiowi.

- Chciałbym, żeby moja mama była taka, jaka jest.

- No to gratuluję - odpowiedział ksiądz.

Poczułam się, jakbym została wyróżniona jakimś ważnym odznaczeniem, krzyżem zasługi czy coś w tym rodzaju :)

8 komentarzy:

  1. Czasami jak czytam wypowiedzi Stasia, to wydaje mi się, że Twoje dziecko to jakiś nadczłowiek ;) Rzadko kiedy spotykam się z kimś, kto tak jak Staś, język miłości opanował do perfekcji :) Pozazdrościć całej trójki.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie napisane :) Przeczytałam Twój komentarz Stasiowi i był bardzo dumny, chociaż chyba nie do końca zrozumiał o co chodzi :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. I ja gratuluję... Stasiowi mamy, a mamie takiego syna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Proste słowa a tyle szczęścia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Witam :) Miło tu u Ciebie :)
    Super dzieciaczki, z chęcią zaglądać będę jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy, będzie nam bardzo miło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba dobrze być taką supermamą :)
    Miło tu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Monika, miło że do mnie zajrzałaś :)
      Każda mama dla swoich dzieci jest supermamą ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...