Strony

środa, 24 kwietnia 2013

Ośmioletnia asystentka

Jako że trwają właśnie egzaminy gimnazjalne, dzieciaki z podstawówki nie mają normalnych lekcji, tylko chodzą sobie na różne wycieczki. Nie mam nic przeciwko wycieczkom, a nawet wręcz przeciwnie. Natomiast moim zdaniem można to inaczej organizacyjnie rozwiązać, niż wymuszać na dzieciach tułaczkę akurat w te dni. Poza tym wycieczka kończy się około południa, a do świetlicy można wejść dopiero o 13.30, więc jak zagospodarować dziecku ten czas? Pewnie szczęśliwi "posiadacze" babć i dziadków nie mają z tym najmniejszego problemu, ale ja mam i pewnie wielu innych rodziców również.

Danusia skończyła dziś zajęcia przed 11, a potem przez dwie godziny przechowywałam ją u siebie w pracy. Trochę się nudziła, trochę mi przeszkadzała, ale za to fotka z jej pobytu u mnie wyszła całkiem ładna i niech to będzie zauważalnym plusem egzaminów gimnazjalnych ;)


4 komentarze:

  1. U nas np. 2 maja przedszkole będzie nieczynne, bo zapisano za mało dzieci... Współczuję rodzicom, którzy tego dnia pracują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pracuję, a szkoła zamknięta... dzieci będą w domu same.

      Usuń
    2. ba, ja będę miała ten problem przez całe wakacje.

      Usuń
    3. U nas też z wakacjami będzie problem... Co roku załatwiamy jakieś półkolonie, ale to połowiczne rozwiązanie...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...