Strony

niedziela, 21 kwietnia 2013

Gdybym był mamą...

Sobota. Staś pomaga mi w obowiązkach domowych.
(W niektórych pomaga mi chętnie, w innych mniej - na przykład wyrzucania śmieci i odkurzania nie znosi)

- Mamo, a jak mnie już nauczysz robić pranie, gotować i zmywać naczynia, to możemy się kiedyś zamienić na jeden dzień? Chciałbym zobaczyć jak to jest przez cały dzień sprzątać i gotować. A ty będziesz sobie grała na komputerze i bawiła się LEGO. Tylko musisz nauczyć się grać w Minecrafta, bo w to gram najczęściej.

No cóż, może dam się namówić ;)


5 komentarzy:

  1. Taka zamiana musi być superowa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, ile bym miała po tym wszystkim sprzątania ;)

      Usuń
    2. Staś by sprzątał - przecież byłby Mamą :D

      Usuń
  2. Ja bym się nawet nie zastanawiała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się waham, bo ten Minecraft jakoś mnie nie pociąga :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...