Strony

poniedziałek, 3 kwietnia 2006

Idealne dziecko

W drodze do uwielbianej przez nasze dzieci cioci Eluni, udzielamy Stasiowi ostatnich napomnień, głownie żeby nie wyłudzał prezentów i nie męczył cioci, która niedawno złamała nogę.

- To co, Stasiu, będziesz grzeczny?
- Ależ oczywiście, ja zawsze słucham moich kochanych rodziców!

Ach, gdybyż to było prawdą...

W każdym razie weekend mieliśmy bardzo udany, odpoczęłam, zrelaksowałam się, zostałam podtuczona troszkę (niestety), a dzieci jak zwykle bardzo niechętnie wracały z tej krainy szczęśliwości...

I wcale nie jestem zazdrosna, gdy wyciągam ramiona ku jednemu z moich dzieciu, biegnącemu w moim kierunku, a ono zamiast w nie wpaść i się do mnie przytulić, biegnie dalej i wpada w ramiona cioci... Wcale a wcale!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...