Strony

wtorek, 18 kwietnia 2006

Wróciliśmy!

Wróciliśmy szczęśliwie z wielkanocnych wojaży. Wasze życzenia czytałam dopiero po Świętach, ale wszystkie się spełniły! Mieliśmy wspaniałe Święta. Dziękuję bardzo w imieniu całej rodziny.

Kaja trafnie odgadła, że odwiedziliśmy Lubelszczyznę. Trochę to inny świat... A może poprostu trafiałam na dziwnych ludzi. Grunt, że nasłuchałam się różnych spiskowych teorii, a to że rodzina Bin Ladena przyjaźni się z Bushem i razem jeżdżą na pikniki, a to że katastrofę zaplanowali WTC Amerykanie, żeby uniknąć rozpowszechnienia informacji w komputerach WTC, które groziły światowym kryzysem giełdowym... Poglądy takie oraz inne były z przekonaniem głoszone między innymi przez świeżo upieczonego magistra inżyniera. No cóż, teraz przynajmniej wiem, że istnieją wyborcy obecnego parlamentu.

Mam nadzieję, że nie uraziłam mieszkańców Lubelszczyzny. To piękna kraina, a oszołomy zdarzają się wszędzie. Większość mieszkańców Lubelszczyzny, których znam to ludzie uczynni, serdeczni, bardzo pracowici i o wielkich sercach. Taka jest właśnie rodzina mojej siostry Uli. Czas spędzony u nich upłynął aż za szybko. Wróciliśmy wypoczęci, rozleniwieni i ciężsi o parę kilo. Dzieci nie chciały stamtąd wyjeżdżać. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisała - zaliczyliśmy wiosenną burzę, gradobicie, ulewne deszcze, ale i przepiękną tęczę.

A to, że po naszym wyjeździe zaplanowano remont, to tylko zbieg okoliczności ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...