Strony

sobota, 19 listopada 2005

TADAM!!!

Od dłuższego czasu próbuję skłonić Stasia, żeby posprzątał u siebie w pokoju. Nic to nie daje. W końcu idę na ustępstwo i proponuję, że ja pozbieram rycerzy, a Staś klocki lego. Wygląda to tak, że ja zbieram wszystko jak leci, a Staś wrzuca ze 3 klocki, po czym zapomina o sprzątaniu i zaczyna z nich budować. Tak więc Staś się bawi, ja kończę sprzątać i wychodzę do kuchni.

Po chwili Staś przychodzi:

- Mamo, chodź, coś ci pokażę!
- Jestem zajęta, nie możesz tego tu przynieść?
- Nie, mamusiu, chodź!

Prowadzi mnie do swojego pokoju i  z dumnym i radosnym "TADAM!!!" pokazuje mi pięknie wysprzątany przeze mnie pokój.

Jak widać, podobnie jak jego tatuś, Staś jest przeświadczony, że mieszkanie sprząta się samo...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...