Strony

wtorek, 22 listopada 2005

Sesja zdjęciowa

Postanowiliśmy wyjechać na Święta do Niemiec do mojej siostry. Dzieci nadal muszą mieć paszporty, aby przekraczać granice wewnątrzunijne. Staś już ma swój paszport, gdyż jeszcze przed przyjściem na świat Danusi, byliśmy z nim na uroczystości Pierwszej Komunii Św. mojej niemieckiej chrześnicy Jessi. Danusia wyjeżdża po raz pierwszy i w związku z tym byłyśmy wczoraj u fotografa. Trochę się bałam, że Dana będzie płakać, nie da sobie zrobić zdjęcia, albo na zdjęciu będzie widać ślady łez na policzkach. Ale obawy okazały się bezpodstawne, a córcia była zachwycona sesją zdjęciową. Pani fotograf pstrykała zdjęcia, a Dana tylko zmieniała pozy i miny. Widać brakowało jej już błysków fleszy! Od czasu występu w TVN reporterzy jakoś o niej zapomnieli...



Ach, jak ja bym chciała być tak fotogeniczna... Moje zdjęcia paszportowe to obraz nędzy i rozpaczy. Wstydzę się je pokazywać celnikowi na granicy. Całe szczęście, że Polska została przyjęta do Unii i już nie muszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...