Strony

środa, 3 października 2012

Życie stało się prostsze

Po pierwsze - zmywarka, jest już podłączona i pierwszy kurs ma za sobą. Ulżyło mi! Naczynia wyjęłam czyściutkie, lśniące, bez zarzutu. Mam nadzieję, że będzie w tym lepsza od swej poprzedniczki. W każdym razie jest od niej zdecydowanie cichsza.

Po drugie, postanowiłam ogarnąć chaos, który od września zapanował w naszym domu i zamówiłam MaMy Kalendarz. Dotarł dziś do nas i od razu wkręciłyśmy się z dziewczynami w planowanie najbliższych tygodni.
Fajne w tym kalendarzu jest to, że każdy członek rodziny ma miejsce na swój harmonogram (tak się składa, że kalendarz przeznaczony jest akurat dla 5-osobowej rodziny). Różnym aktywnościom odpowiadają naklejeczki, które umieszcza się w odpowiednich polach, z czym sobie świetnie radzi nawet nasza jeszcze-nie-sześciolatka. Gdy pierwszy raz zobaczyłam kalendarz, pomyślałam, że to coś dla uporządkowanych mam, które wszystko muszą mieć dopracowane na cacy, a ja taka nie jestem, nawet w przybliżeniu. Jednak ostatnio organizacja zwykłego dnia stała się dla mnie zbyt skomplikowana, by to ogarnąć. Ten rodzinny kalendarz wydał mi się kołem ratunkowym, którego mi potrzeba. Dam Wam znać za jakiś czas, jak się sprawdza. Mam nadzieję, że sama stanę się bardziej usystematyzowana, jak również, że uda mi się to zaszczepić rodzinie.

Twórczynie kalendarza mają też świetny pomysł na karty motywacyjne, które można sobie pobrać z ich strony - według mnie to rewelacja. Natomiast przygotowywanie ubrań dzieciom na cały tydzień dzięki specjalnym zawieszkom, to stopień usystematyzowania który mnie o niebo przerasta - i niech tak zostanie ;) Ale może Wam się spodoba:


Tak więc mamy dziś pamiętny dzień - nie dość, że ułatwiliśmy sobie życie zmywarką i kalendarzem, to jeszcze zaczęliśmy czytać Harry'ego Pottera, który pewnie będzie nam towarzyszył przez długie miesiące, a może i lata. Nie zdziwcie się, jeśli za jakiś czas zmugoleję.

A na jutro w kalendarzu wkleiłam sobie naklejkę przedstawiającą pływaka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...