Strony

czwartek, 28 grudnia 2006

Danusia!!!

Danusia ma bardzo silne poczucie własnej tożsamości.

Raz na przykład postanowiła mnie uczesać:

D: - Ale ładny z ciebie chłopczyk!
Ja: - Ja nie jestem chłopczyk, tylko mama! A ty Danusiu, jesteś chłopczyk czy dziewczynka?
D: - Ja jestem Danusia! - odpowiada zdziwiona, że pytam ją o coś tak oczywistego.

Tatuś: - Chodź do mnie, kotku!
D: - Ja nie jestem kotek, ja jestem Danusia!

Ja: - Cześć Słoneczko! - mówię do przecierającej oczy Danusi.
D: - Ja nie jestem słoneczko, ja jestem Danusia!!! - odpowiada na wpół śpiąca.


Czasami to poczucie własnej tożsamości posuwa się nieco za daleko.

Ja: - Jak masz na imię?
D: - Danusia!
Ja: - A jak ma na imię Twoja siostrzyczka?
D: - Danusia!!!

 

Lala też ma na imię Danusia. Wszystkie lalki Danusi mają na imię Danusia bądź Emilka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...