Strony

piątek, 17 lutego 2012

Echa tłustego czwartku

Moje szczuplutkie, wielkookie dziecko, podchodzi do mnie z kartką i długopisem i zagaduje:

- Mamo, napisz mi tutaj co mam robić, bo chcę się odchudzać!
- Coo? Dlaczego chcesz schudnąć, chudzielcu? Przecież jesteś szczuplutka, Danusiu.
- No wiem, ale i tak chcę się odchudzać.
- Ktoś ci coś powiedział? Ktoś w szkole? A może tata? - pytam zaniepokojona.
- Nieee, nikt mi nic nie mówił. Ja sama chcę się odchudzać i już.

No dobrze, skoro tak, biorę kartkę i piszę dużymi, wyraźnymi literami:

1. NIE WOLNO JEŚĆ SŁODYCZY. ŻADNYCH CUKIERKÓW, CIASTEK ANI PĄCZKÓW
2. NIE WOLNO PIĆ SOKÓW, TYLKO CZYSTĄ WODĘ
3. ĆWICZYĆ: BIEGANIE, SKAKANIE PRZEZ SKAKANKĘ, SKŁONY, PRZYSIADY I BRZUSZKI.

Oddaję kartkę Danusi, która odbiega w podskokach ją przestudiować.

Po pewnym czasie wraca i stwierdza:

- Wiesz mamo, już nie chcę się odchudzać.

A ja tak! Życzcie mi powodzenia!

8 komentarzy:

  1. madisa26@wp.pl18 lutego, 2012 20:33

    I ja, i ja... Ale moze od poniedzialku... :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym czytała o sobie :D Też robię listę, a po skończeniu dochodzę do wniosku, że jednak nie mam ochoty na odchudzanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po zdjęciach, nie jest Ci to do niczego potrzebne ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tak zwykle na planach się kończy! Znam to, bo sama ostatnio próbowałam diety, ale z marnym skutkiem!
    Waszego bloga czytam od niedawna, jednak pare lat nadrobiłam w kilka godzin i jestem oczarowana panią jako mamą, oraz pani cudownymi dziećmi!
    Gratuluje tak świetnej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio za te ciepłe słowa :) Tak naprawdę, jesteśmy całkiem zwyczajni, ale ciiii..... ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. A ja od pewnego czasu zaczęłam po prostu podliczać spożywane co dzień kalorie. No i kręci się to w około 1700 czyli teoretycznie powinnam chudnąć. Może tej skakanki powinnam spróbować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skakanka jest dość niebezpieczna dla kolan niestety. A co do kalorii, mi się nigdy nie chciało tego liczyć. Może dlatego wyglądam tak, jak wyglądam ;) Powodzenia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...