Strony

poniedziałek, 19 czerwca 2006

Kopciuszek rocznik 1972

Uległam wczoraj usilnym prośbom Stasia, żeby spośród ogromnej ilości jego klocków LEGO wybrać mu specjalne klocki do budowy dużych rycerzy z serii Knights & Kingdom. Tak właściwie od jakiegoś czasu myślałam o tym, żeby posegregować te klocki, bo teraz trudno tam coś znaleźć. Na środku pokoju usypaliśmy ogromną górę z klocków, zza której ledwo Stasiowi wystawała głowa. Synek oczywiście obiecał mi pomagać, no i oczywiście natychmiast zajął się budowaniem, od czasu do czasu wrzucając dla pozorów jakiś klocek do pudła. Po pewnym czasie nawet pozory mu się znudziły.

Postawiłam sobie szczytne zadanie posegregowania klocków na podstawowe typy, czyli osobno rycerze, osobno ludziki, Bionicle i reszta. Wydawało mi się to niezłym sposobem na niepogodę, a przy okazji chciałam obejrzeć serial na TVP2, przy którym zazwyczaj prasuję ;) Tak więc siadłam przy tej górze jako ten Kopciuszek wybierający groch z popiołu. Po pewnym czasie zaczęłam się zastanawiać, czy Kopciuszek nie miał jednak łatwiejszego zadania. Przy tym miał pomocników, a do mnie żadne gołąbki nie raczyły przylecieć na pomoc. Skończył się jeden serial, potem drugi, zaczęły się mecze... a ja jak przywiązana tkwiłam przy tej górze. Skończyłam po 4 godzinach z obolałymi plecami. Kto mi teraz postawi pomnik za cierpliwość? I po jakim czasie te wszystkie klocki trafią znów do jednego pudła?

Jak to się mówi: Odwaliłam kawał dobrej, nikomu niepotrzebnej roboty ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...