Strony

czwartek, 8 listopada 2012

Magnes na szajs

Postanowiłam podjąć wyzwanie Harva Ekera i przez tydzień nie narzekać, nawet w myślach.
Nie lubię narzekanctwa, również własnego, więc będę miała motywację, by to u siebie kontrolować.
Jak mnie przyłapiecie na narzekaniu, to proszę, zwróćcie mi uwagę :)

Bo tak naprawdę, to nie mam na co marudzić. Chyba, że na pogodę, wszak mamy listopad. Ale nie narzekam! ;)

Kiedy narzekasz, stajesz się prawdziwym „magnesem na szajs”. (Harv Eker)

Sformułowanie niezbyt eleganckie, ale coś w tym jest.

No to powodzenia, Aniu :)



4 komentarze:

  1. No to trzymam kciuki! Ja bym nie dała rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia życzę :P

    aczkolwiek na koniec proponuje wykrywacz kłamstw :P czy tam w duchu nic nie było narzekane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, sama nie wiem, ale chyba nie narzekam, nawet w duchu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...