Strony

poniedziałek, 25 czerwca 2007

Dzięki :)

Przekazałam Danusi Wasze ciepłe słowa, a teraz zwrotnie przekazuję podziękowania za Wasze śliczne życzenia. Danusia jest bardzo dumna, że tak wiele osób jej dobrze życzy. A ja ze swojej strony mam nadzieję, że te dobre życzenia dla mojej córci się spełnią.

Emilka też się postarała o prezent dla Danusi i w dniu jej urodzin pokazała pierwszy ząbek. Potem niestety trochę marudziła i gorączkowała, ale już dziś chyba wszystko wróciło do normy.

A teraz mały kwiatek z wczorajszego dnia.
Do obiadu podano kompot truskawkowy.

Danusia: - Wyjmij mi stąd te marchewki!

Kompot marchewkowy to chyba w Hiszpanii piją? A może to był marchewkowy dżem? Grunt, że Unia Europejska z tego powodu musiała zaliczyć marchewki do owoców. Widać Danusia tym się zasugerowała ;-)

stare komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...