Strony

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Mały przerywnik

Post o Dubaju się pisze, rozrasta się wręcz i nie daje okiełznać. Poza tym mam sporo nadrabiania zaległości po tygodniowej nieobecności w domu, więc czasu na pisanie nie ma zbyt wiele. Na szczęście dzieci postarały się o wypełnienie tworzącej się luki.

Zaczęła Emilka.

- Mamo, ty już nie wyjeżdżaj nigdzie, dobrze?

Skrzywiłam się nieco, bo te wyjazdy to całkiem przyjemna odskocznia. Zauważył to Staś i stwierdził:

- A niech sobie mama wyjeżdża, tylko nie na długo, i żeby zawsze bezpiecznie wracała do domu! Mamo, a w jakim kraju podobało ci się najbardziej?

- We Włoszech - odparłam bez zastanowienia.

- Aha, w tej no... Lazanii?

Głodnemu lazania na myśli... A ja przecież byłam w stolicy spaghetti Bolognese :)

Palazzo Comunale - Bolonia

2 komentarze:

  1. Odkąd pamiętam Staś jest najmądrzejszym chłopcem jakiego znam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...