Strony

niedziela, 16 marca 2014

Dziedziczny pierścionek

Podczas sprzątania starych szpargałów, znalazłam pierścionek i podarowałam go Danusi. Aż promieniała z radości.

- Mamusiu, jak będę kiedyś miała córeczkę, to jej go dam i powiem, że dostałam go kiedyś od swojej mamy! A ona kiedyś da go swojej córce i tak dalej.

Po chwili zastanowienia.

- A jeśli będę miała synka, to on go da swojej żonie. 


Jak to fajnie zrobić porządki w starych szpargałach. Całą rodzinną historię tam wygrzebałam.

4 komentarze:

  1. A Danusia jest najmądrzejszą dziewczynką jaką znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniła z radości :) Buziaki Aguś :*

      Usuń
  2. Zawsze marzyło mi się posiadanie jakiegoś starego pierścionka przechodzącego z pokolenia na pokolenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Nie dziwię się, że Danusia wpadła na taki pomysł, bo ten pierścionek, chociaż taniutki, wygląda na stary.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...