Strony

sobota, 31 marca 2007

Kurze łapki i te pe

Gdy dzieci wyrastają z pieluch, ich rodzice powinni się przygotować na to, że ich przepony czekają ciężkie przejścia. Skuteczny krem też jest wskazany, bo zmarszczki mimiczne, kurze łapki i te sprawy tylko czekają, żeby się rozgościć. Powód jest oczywisty: śmiech, śmiech i jeszcze raz śmiech.

Abyście wiedzieli, co mam na myśli, podam parę zapamiętanych przeze mnie wyczynów Danusi z ostatnich dni:

Mama: - Danusiu, podnieś spodenki z podłogi.
Danusia: - Ale tu tylko jedno spodenko leży.

Danusia: - Pójdziemy z Emilką do pani doktor i Emilkę usmaży*.
* zważy, chyba?

Danusia (bojąca się odkurzacza, na widok mamy z suszarką):
- Nie odkurzaj włoski!

Danusia (tuląc mamę i Emilkę): - Moje kochane córeczki!

Danusia (udając groźną bakterię): - Jestem patelnia! Uaaaa!

I na koniec zostawiam sam miód, z udziałem Stasia:

Mama: - Dzieci, co zjecie na kolację?
Staś: - Chlebek z... miodzikiem!
Danusia: - Chlebek z... miodzikiem!
Mama: - Danusiu, jesteś pewna, że z miodzikiem? Ty przecież nie lubisz miodu.
Staś: - Z miodzikiem, Danusiu! Jesteś tego warta!

A teraz dobry krem na noc... i idę spać :-)

  
stare komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...