Strony

poniedziałek, 12 lutego 2007

Za gorąco?

Zima stanowczo za bardzo mnie rozpieściła. Przyzwyczaiłam się, że nawet, jeśli za oknem biało, to i tak jest ciepło. A dziś niespodzianka.

Po godzinie ubierania, zatykania szpar w warstwie ubrań i opatulania w końcu udało się nam wyjść całą rodziną na spacer. Z trudem powstrzymałam się przed powrotem do domu zaraz po wyjściu z klatki schodowej, gdy ogarnął mnie pierwszy podmuch wiatru. Nie wypadało, więc ruszyliśmy dziarsko na pobliską górkę, nabierając pięknych kolorków na twarzy. Jakieś 15 minut później mój mąż zarządził powrót, z czym reszta zgodziła się bez zastrzeżeń i z niejaką ulgą.

W drodze do domu Staś powiedział:

- Mamusiu, jak tylko wrócimy do domu, to zrób nam kakao dla ochłody, dobrze?

Niektórych jak widać zima się nie ima :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...