Strony

sobota, 10 marca 2012

Keep young and beautiful

Po co ja głupia uczyłam swoje dzieci szczerości, zamiast taktu? Teraz mam za swoje.

A było to tak:

Poszłam z Emilką na ryneczek, zaopatrzyć się w odzież wiosenną. Przy okazji mój wzrok przyciągnęło stoisko ze strojami nocnymi. Tak więc oglądamy z Emilcią piżamki i wybieramy odpowiednią dla mnie. Spodobała mi się jedna taka, fajna kolorystycznie, niestety ozdobiona lekko stukniętymi żyrafami.

- Hmmm, ta chyba zbyt młodzieżowa - stwierdziłam.
- A ty mamo jesteś jeszcze młoda? - zapytała Emcia.
- No tak trochę jeszcze jestem - odpowiedziałam niepewnie.
- A ja myślę, że już nie - stwierdziło moje wyrodne dziecko.

Żegnajcie złudzenia! Pora powoli rozglądać się za bujanym fotelem i bamboszami. Cóż poradzić.
A w sercu ciągle maj...

6 komentarzy:

  1. Znajomej nauczycielki, ubierającej się dość młodzieżowo, uczniowie zapytali
    - Właściwie to ile ma pani lat?
    - A na ile wyglądam?
    - Eee... tak długo to ludzie nie żyją!

    ...już więcej nigdy takiego pytania uczniom nie zadawała :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no super Aniu, uśmiałem się z tym, No tak, trochę jeszcze jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no przecież nie jestem BARDZO młoda, ale troszkę jeszcze (chyba) tak :D
      A Ty Woodie jesteś w tej uprzywilejowanej pozycji, że zawsze będziesz młody, zazdroszczę :)

      Usuń
  3. Słodkie te wasze dzieciorki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaa, słodkie te nasze paskudy :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...