Strony

środa, 9 maja 2012

Człowiek o niespotykanie dużym mózgu

Stasiowi zrobiło się na czole coś w rodzaju guza.
- Mamo, a co Staś ma na czole? - spytała Emilka
- Mózg mu tak urósł, że już się nie mieści w głowie - zaimprowizowałam odpowiedź.
- Ahaaa, to dlatego jestem tak podejrzanie mądry! - ucieszył się Staś.

***



- Mamo, a czy ludzie mogą jeść zemstę? - spytała dociekliwie Emilcia
- Nie skarbeczku, zemsty się nie je - odpowiedziałam roztargnionym tonem.
- To dlaczego Megamocny powiedział, że zemsta najlepiej smakuje na zimno?

No i czasem po prostu nie wiem co odpowiedzieć :)

5 komentarzy:

  1. czesc ania,
    jestem jozef from italy.
    i used google translator and i understood the meaning.
    very funny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Giuseppe, what a nice surprise :) You are very special, thank you! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak duzy mozg :o) , podziwiam pomyslowosc w spontanicznosci odpowiedzi na pytania ;-)) ,a emilkowym pytaniem mnie poprostu na kolana powalilas, dobrze , ze ci podpowiedziala , ze ono z bajki wynika. ja ostatnio nie wiedzialam co spontanicznie i zarazem maksymalnie prosto odpowiedziec na pytanie "co to jest martwic sie?" pozdrawiam i dzieki za podpowiedz techniczna u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazg, mam nadzieję, że się przyda :) Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...